søndag 2. oktober 2011

Syden?

Fra handlegata i Plymouth. Med palmetrær og kjempe temperatur minner det meg om et mer eksotisk land
I går hadde jeg lunsj i Plymouth med en av mine venner fra foundation year. Her holder hun isen min med blått strøssel og marshmellows and sjokoladepinne. Naaam! Bare synd den smelta drabelig fort i det været! Utrolig fin dag på the Hoe! Utover ettermiddagen stakk vi hjem til huset hennes og Susan kom over (ei annen jente fra SWYM) med ungarsk suppe. Jentekveld med film :)

















Her har jeg tilbrakt formiddgen min og lest den nest siste Narnia boka. Utrolig koselig! I love Plymstock and Plymouth!!

2 kommentarer:

eli-norun reberg sa...

Hei, så flott å s bloggen din,flotte bilder, hyggeligt sted og ei flott jente som lever midt i Guds velsignelse og vilje med sitt liv. Klem Eli-Norun

Merethe sa...

Aww, tusen takk! :)