mandag 31. oktober 2011

November conference

Etter èn uke på latsiden er det nå på tide med en 4 dagers conference igjen! Avsluttet akkurat siste dvd'n med ringenes herre, the return of the king extended version. Så første filmen på torsdag. Bortsett fra å bruke mye av fredag og lørdagen på den utrolig myke gode sofaen, huset for meg selv og se på film var jeg i går på middag hos line-managaren min sin familie. De har tre barn, en gutt på 16, en på 12 og ei jente på 8. Veldig koselig :)

I dag hadde jeg lunsj og spilte wii med en annen familie fra kirken :) Koselig å bli bedre kjent med de.

Okay, so off I go! Tror jeg har fått pakket alt jeg trenger. Må møte 07.40 ved kirken i morra "ugh". Meeen, nå har jeg ligget og dratt meg alle andre dager så jeg bør klare å stå opp til det ;-)

Ingen kommentarer: