tirsdag 11. oktober 2011

Engage


I går fikk jeg endelig "engage" permen min med arbeidet som skal gjøres til neste konferanse om 3 uker. "Engage" er navnet på opplegget som gir meg et nasjonalt sertifikat i kristient ungdomsarbeid. Printeren her i huset misliker meg meget sterkt som gjorde at den 1 timen med studie tid i dag ble brukt til å printe ut 8 ark. Legg merke til at det tok meg 1 time! Men resten har gått fint (håper jeg). Min første oppgave var å lage en powerpoint presentasjon om "reflective practice" og notatark.

Forresten, ungdomsklubben feiret 1 års jubileum i går, og på ett år har de økt fra 11 til 45 med omtrent en ny hver gang! Utrolig! (Men skal sies at det er litt av en utfordring å holde styr på alle de unga i alderen 11-16 år!)

Kom akkurat tilbake fra jogge/sightseeing tur! Tok meg en tur rundt i området, blitt litt bedre kjent og utrolig nok fant jeg fram til mentoren min sitt hus (og veien hjem igjen)!

Ingen kommentarer: