lørdag 22. oktober 2011

Overnatting, bryllup og indisk take-away

Kim & Susan
(forresten jeg har kjøpt meg to nye par med briller! Specsavers ;-) )
Hatt noen kjempe fine 24-timer. Overnattet hos Kim sammen med Susan i går. De er begge mine SWYM "kolleger" (og tro meg de har myye mer å gjøre enn det jeg har!). Kjempe koselig og vi snakka til langt på natt! I dag tidlig spilte vi Mario kart og just dance på Wii. Fun, fun, fun! Etter gikk vi ned til Rachel og Jamie's bryllup kl 14.00. Aww, bryllup er såå koselig!

Rachel er fra USA og Jamie fra England. De møttes for tre år siden da de begge begynte med SWYM, når det første året var gått ble de offisielt sammen og de tok ett år til. Så dra Rachel tilbake til USA for ett år, Jamie kom ned til juletider og fridde. I August var Rachel tilbake og de hadde bryllupet deres i dag. What a story :)

I kveld var jeg invitert på indisk take-away til en familie i kirken: Peter og Tracey. Det var de jeg bodde hos når jeg var på besøk i juli. Kjempe koselig middag med dem, deres barn og barnebarn. Mye latter!

Nå skal jeg gjøre siste forberedelse til søndagsskolen i morgen. Blir bra :) Og så er jeg glad for senga! De har "half-term" ferie denne uka som kommer som vil si ingen klubber, ikke noe faith and football og ikke noe CU på meg. Dermed får jeg mye tid til å gjøre resten av innleveringene mine og vi skal ha noen ungdomsleder møter.

1 kommentar:

The Last Wild sa...

Bryllup er alltid koselig^^ Virkelig en prinsesse-historie da^^