onsdag 9. mai 2012

I dag hadde jeg en skype chat med undomslederen i en menighet i Bristol. Den utplasseringen virker veldig bra hvor jeg kommer til å jobbe med han hele tiden og gjøre både kirke-, skolearbeid + mentoring. Menigheten liker like utenfor Bristol by, så det liker jeg. Men den er aldeles ikke så nærme sjøen som det jeg er nå - men det var vel ikke annet å forvente..

Ellers så er jeg også invitert på et intervju til Bovey Tracey, som er en liten landsby (?) ikke så langt unna her i slutten av Mai. Jeg hadde kontakt med den menigheten før jeg i dag fikk kontakt med den i Bristol.

Blir spennende å se hvor jeg havner hen til høsten, likevel er det vemodig å tenke på at jeg må flytte. Nå som denne kirken ligger ute på nettet for andre å lese går det virkelig opp for meg at nei, jeg skal ikke være her til neste år. Og det har jo både sine positive og negative sider. Jaja. God is faithful.

I morgen tidlig tidlig (06.55) begynner min reise hjem til Norge! Tror jeg er pakket og klar. Ikke det at jeg trenger så innmari mye, men tar nå med meg noen av vinterklærne hjem.

Forresten, Mia som vertsmoren min passer fra tirsdag til onsdag har lært å si navnet mitt og ho er bare SÅÅ SØØT! (Ho er to om 4 mnd trur jeg). Jeg hilste på ho i dag tidlig før jeg gikk opp på badet og pussa tenna. Plutselig hører jeg fra trappa "Merethe". Så har ho begynte å rope "Merethe" så kommer ho å tar meg i hånda og leier meg inn i stua og setter seg ned med meg rett foran TV'en. Ho er bare verdens søteste unge :D

2 kommentarer:

Marlene sa...

Høres ut som at du har det kjempefint :) glede mæ til å høre kor du blir fra høsten av. Men husk at du alltid e hjerdelig velkommen til Vesterålen å Tromsø å bare være så lenge du vil :D

Klem <3

Birdy sa...

åå du er skjønn merethe! Håper det ordner seg til neste år for deg! :) koselig med ho 2åringen som kan navnet ditt og vil se på tv med deg<3 hihi