tirsdag 22. mai 2012

Olympic torch!





På lørdag kveld gikk den Olympiske flammen fra Lands end i Cornwall til the Hoe i Plymouth og jeg var der da det skjedde i første rekke ;-) Kim og jeg dro opp noen timer før så vi fikk gratis iskald cola med spesielt design, tok bilde med to av faklene som var blitt brukt (det andre bildet har ikke kommet opp på nettet enda), fikk noen andre ting og tang. Så fant vi ut at vi kunne jo like så gjerne stille oss opp siden vi ikke hadde noe bedre å gjøre. De hadde en del underhodling blant annet "Labyrint" (jeg har da aldri hørt om ham, men det er en annen sak hehe) og masse gode dansere. Men jeg så det ikke såå godt fra der vi stod. Men flammen var forsinka med i alle fall en time trur jeg, så vi endte med å stå på samme sted i 3 timer! Heldigvis kunne vi lene oss mot rekkverket. Og vi kunne jo ikke akkurat flytte oss når vi hadde førsteklasses plass! Så det var ganske kult. Det er gøy å se at England faktisk er ganske patriotiske for engangsskyld. Men nå er det jo diamant jubileum for Dronningen i år også som skal feires stort. Jeg har tydeligvis valgt riktig år å komme til England på ;-)








 Søndag morgen dro den videre fra Plymouth så jeg stod opp litt tidligere for å se det sammen med litt andre fra kirka. Så nå har jeg sett den både på kvelden og i dagslys! :) Men måtte jo nesten gå ned å se den når de gikk forbi så nærmet kirka!








Ingen kommentarer: