mandag 21. mai 2012

Norge 10-15 May

Torsdag dro jeg hjem til Norge for en langhelg for å være med på konfirmant leir som leder. Leiren var konge! Jeg digga det! Ungdommene var fantastiske. Det var så gøy å se dem ta del i "oppdrag x" og slå opp i Bibelen, lage bønn for de fattige, be for hverandre etc. De fikk ekstra poeng hvis de bad for meg og noen av de var så utrolig søte! Det var så oppmuntrende. Det var utrolig gøy å se hvor mye jeg har utvikla meg dette året og hvor mye mer selvtillit jeg har fått i det jeg gjør. Men også hvordan jeg har kommet mye nærmere Jesus. Rett og slett en herlig helg. Må si det var rart å høre ungdommene si navnet mitt hele tiden. For det første er jeg ikke vant til å høre det på norsk. For det andre så kan ikke veldig mange av ungdommene navnet mitt så de bruker det ikke. Men det var også positivt å se hvordan de kom til meg som leder og spurte om ting :)

Lederne på leiren var også konge! Hadde det utrolig morsomt med de, og på kvelden spilte en gitar og noen av oss sang lovsanger og salmer. Kjempe kos :)

Søndag kveld fikk jeg muligheten til å treffe to venner. Det var utrolig koselig! Mandag var jeg hos tannlegen. Det var.... interessant.... Pga bedøvelsen klarte jeg å bite meg i leppa utallige ganger mens jeg spiste og nå èn uke etterpå begynner det å gå bedre med spisinga mi. Men jeg er litt skeptisk til tannlegen i England så jeg foretrakk å betale litt mer i Norge og få fiksa tenna skikkelig. Etter tannlegen fikk jeg besøkt bestemor og så dro mamma og jeg på en liten shopping runde og jeg fikk bursdagsgaven min :D Plukka meg ut en kjempefin klokke (måtte overtale mamme til å ikke kjøpe en, i mine øyne, dyr èn hehe). Siden klokka ikke kosta så mye så fikk jeg meg et vaffeljern også. Yey! Vertsfamilien min likte resultatet veldig godt. Det samme med Christian Union på skolen (selv om de ikke fikk alt det gode tilbehøre).

17 mai var veldig stusselig. Ikke fikk jeg sett på TV'en fordi NRK lisensen funka ikke utenfor Norge, ingen andre feira, og jeg viste at hjemme feira venner sammen :-/ Jaja!



Ingen kommentarer: