søndag 12. april 2009

Bilder fra påsken!




I går kom jeg hjem fra hytta til bestemor og bestefar sammen med mamma, stefar, stebror og søster. Og i motsetning til folk flest som reiser på hytta i påsken ligger ikke vår hytte på fjellet, men ved sjøen - Halden. (Mye koseligere ;P ). Vi har vært på hytta fra tirsdag til lørdag. Været har vært varierende. Onsdag var det dårlig vær, men da reiste vi til Sverige :) Handla masse godt, og litt klær. Ellers har vi hatt 2 dager med masse sol! På lørdag lå jeg ute i bare BH og shorts og solte meg. Digg! Men skal innrømme at dagene gikk litt sakte (jeg savnet nemlig en viss person ;P ). Lørdag ca kl 2 reiste vi hjem igjen. vi stoppa innom Askim og leverte stebroren min, handla litt mat før neste (og forsovet siste stopp for min del) var Tomter! Det var så klart Ole jeg besøkte, og jeg hadde en kjempe koselig dag med gutten min! :D



<3

1 kommentar:

LilleMy sa...

ja det har jeg:):) var der i påsken..vi må jo nesten møtes neste gang jeg er der ellr no;)
Går bra med meg:) liker bloggen din:)