onsdag 29. april 2009

Livet kan endelig nytes!

Nå kan jeg endelig nyte livet - fram til eksamen :-S

Jeg er endelig ferdig med alle tentamener og trur jeg bare har 1 prøve igjen før sommeren. Etter påske har jeg hatt 1 kjemi prøve, 1 fysikkprøve, kristendom muntlig tentamen, tysk muntlig tentamen og matte R, tentamen. Så syykt digg å være ferdig med alt!! Tror det meste har gått bra :) Men matta begynte jeg å øve på like etter påska egentlig og jeg merka at jeg var veldig lei når jeg kom på tentamen, men gikk bedre etter hvert.

Nå har jeg 2 dager helt skolefri og jeg har så klart verdens kuleste folk rundt meg hele tiden siden jeg går på internatskole! Så drar hele den fantastiske (i alle fall mange) til MALLORCA på klassetur og vi skal være borte 1 uke. Det blir deilig med sommer og sol :) Og jeg gleder meg så klart til å finne noen tyske turister å snakke med :P Så skal jeg bo med verdens kuleste folk - også kalt de jeg geeker realfag med ;P :D

Forhåpentligvis er jeg ferdig på skolen 6 juni. Er i alle fall da vi har avslutningsfest. Som vil si at vi har 5 uker og 3 dager igjen på skolen. Blir vel egentlig bare 4 uker igjen da pga skoleturen ;)

Etter på skal jeg på lovsangskveld i misjonskirka :)

Gud er god og Merethe har egentlig et veldig bra liv ;-)

Ingen kommentarer: