torsdag 2. april 2009

Det er vår!

I fikk jeg virkelig tilbake vår følelsen! Anne Elisabeth, Kristine, Kristian og jeg stakk nemlig ned til byen rundt kl 3. (Før den tid var det SKIKKELIG tåkete over havet!) Vi gikk/haika ned, var litt på Odden senteret før vi spiste pizza på dolly. Spiste "1001 natt" som vil si at vi komponerte en pizza selv. Bør anbefales: marinert biffkjøtt, løk, peperoni, kjøttdeig og nacho-chips. Kjempe godt! Det hadde seg nemlig slik at Kristine og Lizzie vant gavekort på Dolly Dimpels. Men trur du jammen meg ikke at det ikke funka!!

Etter det kjøpte vi is til dessert, mens vi gikk det meste av veien tilbake. Var kjempe koselig. Vi la oss faktisk ned på gresset en stund og bare koste oss! Var skikkelig mye krokus ute også :) Nå har omtrent all snøen blitt borte igjen :D

De siste ukene har det vært masse å gjøre! Stjerner i sikte var på lørdag. DET BLE KONGE! (bilder se: http://drottningborg.vgs.no/?vis=nyhet&id=219 ) Jeg var med i underholdningsgruppa og holdt på dag og natt omtrent de siste 3 ukene! Skikkelig mye stress, men det var garantert verdt det! Rektor sa til og med at vi hadde tidenes stjerner i sikte ;)

Denne uka har har det vært såkalt "stille uke". NOT! sier jeg bare. Jeg har hatt norsk innlevering, økt plan i gym og en ferdig "helhetsplan" som jeg må skrive, lekseprøve og prøve i Geofag X!

Men likevel, uka har vært deilig! Mandagen hadde jeg nesten fri de siste 5 timene. Hadde først 3 timer med kjemi, men siden læreren ikke hadde stemme gjorde vi oppgaver - hvor vi ville. Satt 1 time i klasserommet, 1 time på rommet til Hanna og den siste timen vaska jeg stua (som jeg ikke var ferdig med) og gjorde geofag. Så haddde jeg 2 t fysikk, med samme lærer. Da satt jeg og Elisabeth og holdt på med et program på pc'en, men det klikka ganske ofte så vi titta litt på togturer til Sverige, turer med båt o.l.

Tirsdag har jeg jo 2 fritimer. Onsdag slutta jeg kl 1 pga at folk var oppe i geofag. Jobba med det mye av dagen da. Torsdag var jeg oppe i geofag på morran i 10 min, så hadde jeg 3 timer fysikk før jeg slutta til lunsj :D DEILIG!!

Ingen kommentarer: