lørdag 18. april 2009

Interesserte venner

Nå sitter jeg på rommet mitt med pc'en. På den ene siden sitter Hanna H, og på den andre Lizzie. Så tenkte jeg at jeg skulle vise litt bilder av Mikael og ikke minst av den søte gutten min. Tror du jaggu ikke at nå hører jeg bare taste trykk på hver side av meg. Og begge to er plutselig blitt genuint interessert i mobilene sine. Sikkert fordi de er så misunnelige på meg som er sammen med kjekke Ole så de bare rødmer når de ser han mohaha. Derfor må de skjule det ved å se ned i mobilene sine.

"Han er min, ikke din. Han fortjener meeg. Ikke deeg" tralala (mgp jr låt 2003 - spiri2)

3 kommentarer:

Silje sa...

jeg fortjener ikke min kjæreste for å si det sånn...

Merethe sa...

Det gjør du vel Silje! :) Hvor ofte ser du han egentlig?

Anne Elisabeth: sa...

Hei Merethe;) Sjekk ut bloggen nu:D