tirsdag 7. april 2009

Påskeferie!

På tide med en oppdatering fra påsekferien! Over ser dere forresten den første hestehoven jeg har funnet i år (og jeg fant den i Ski ;) ).

Fredagen kom jeg hjem, og stakk så på 18 års fest til ei barndomsvenninne. Det var kjempe koseilg! Møtte mange jeg gikk i klasse med når jeg bodde i Ski, og det er lenge sia!! På lørdagen
feiret stefaren min bursdag, så da hadde vi lit besøk. Søndag fikk jeg besøk. Det var kjempe koselig! :) Mandag var jeg først litt hjemme før jeg blei med mamma ned til sentrum og shoppa litt på Ski Storsenter (et av landets største senteret ;P ). Kjøpte meg 2 gensere, 1 topp og veske. Så stakk jeg opp til pappa og besøkte lillbror. Han er snart 1 år, og har nå lært seg å gå :D Han er så søt! Etter det stakk jeg til Tomter en tur og var der resten av kvelden :D Nei, jeg må si at jeg har hatt noen kjempe koselige dager! I dag reiser jeg og familien på hytta til bestemor og bestefar som ligger ved Halden. Det blir kos! Tar vi oss en tur til Sverige (må kjøpe litt snop blant annet hehe).

Jeg er så glad!! :D Dere får kose dere resten av ferien!

1 kommentar:

Unknown sa...

Høres ut som du har hatt d veldig trivelig! D har jeg også da, hehe. God påske <3