torsdag 21. mai 2009

hyperbler, parabler, medianer, andregradslikninger, ln, lg og e

Ja folkens. Dette er noe av det jeg har holdt på med de siste dagene. Altså jeg øver til matteeksamen. Jeg har sitti omtrent hele tirsdag, onsdag og torsdag, og litt på mandag. Heldigvis har jeg noen gode venner jeg kan dele mine "mattekunnskaper" (eventuelt all frustrasjon over oppgaver vi ikke får til) med. Slik har bordet på Utsyn stua 3 sett ut de siste dagene:

Det har vel egentlig sett værre ut med tanke på at vi har pleid å ha en pc ståenes på bordet også. Akkurat nå er jeg ganske rolig og gleder meg til å bli ferdig, men før i dag hadde jeg følelsen av at jeg ikke kunne noen ting og at jeg sikkert kom til å få 2. Men så lenge jeg ikke stryker bør jeg jo være fornøyd :) Og som man sier matte er ikke alt ;) Og det er heller ikke verdens undergang.

(Jeg tok altså en pc pause mens 1 har reist på Start-Odd kamp og to andre ser på home and away).

Ønsk meg lykke til! I morra på denne tida er jeg FERDIG med EKSAMEN! Og jeg har kun et nynorsk referat igjen (og INGEN prøver) før jeg tar SOMMERFERIE 5 juni ;D

Ting jeg har å glede meg til framover:- Fredag til lørdag overnatte hos Elisabeth med venner :)- Fri fredag så torsdag reiser jeg og noen venner hjem til meg fra torsdag-lørdag, og vi skal se Mamma Mia musikalen i OSLO :D- Jeg skal være hjemme til mandag.- Avslutningsfest juni (eller den blir faktisk litt trist da :-/ )

SOMMERFERIE :D

Ingen kommentarer: