torsdag 14. mai 2009

Innlegg nummer 50!

Dette er innlegg nummer 50 på bloggen min!

Og det første jeg kan informere om er at i dag fikk en nervøs gjeng vite hva man kan opp i eksamen. Kl 9.00 satt vi i møtesalen og det kjentes ut som om hjertet hadde vokst til dobbelt størrelse og dunka i hele magen i frykt for å IKKE bli ropt opp i dag. Resultatet ble at alle på VG2 kom opp i skriftlig, og at jeg da kom opp i MatteR1. Det er egentlig helt greit. Jeg er er en smule lei matte etter tentamen vi hadde før skoleturen, men jeg overlever nok. Og nå har vi jo allerede vært gjennom pensum til tentamen, så da veit jeg litt bedre hva jeg trenger å øve på. Men ikke minst. Jeg er glad for at jeg kom opp i skriftlig. Det var usikkert om vi måtte være igjen etter skoleslutt å ha muntlig tentamen. I tillegg så veit jeg nå at jeg verken kommer opp i kjemi el fysikk muntlig som også er veldig deilig!

Så ønsk meg lykke til. Jeg kommer i alle fall ikke til å stryke det er sikkert ;) Ellers er det jo 17 mai til helga. Da skal jeg hjem! Så har vi fri på mandag. Jeg har også fri tirsdag, onsdag og torsdag pga lesedager og helligdager :) Neste helg kan jeg bare slappe av for fullt! :D

Ingen kommentarer: