søndag 10. mai 2009

Klassetur til Mallorca


Lørdag den 2 mai kvart på 3 var vi en stor gjeng med elever og noen ansatte som begynte på reisen til Mallorca! Denne turen vil jeg si at ble den beste klasseturen jeg har vært med på! Det ble så klart masse soling og bading, men også noen obligatoriske turer, og selv har jeg lært meg litt spansk :D Det ble også littegranne shopping, men for det meste var det bare jalla buttikker med masse armbånd og stæsj. Så spiste vi så klart også en del ute. Leilighetene vi bodde i var dødsfine! Jeg bodde med 3 andre venninner. Vi delte på hver vår dobbelt seng, hadde 2 verandaer, 2 bad, og 2 kjøkken :D

Her kommer NOEN av bildene jeg tok:

Hotellet


Litt av stranda som var flere km lang.




På stranda

Mallorca uten for tursitmiljøet
Hvis man går gjennom hullet skal man visst bytte kjønn




Meg og tysk læreren ;P Vi fant noen tyske hatter der, som gjorde slik at jeg så ut som om jeg var tysk turist til slutt.
Vi besøkte en spansk skole og spilte både fotball og volleyball med de. Vi vant begge delene ;)

De fleste kveldene/nattene gikk til kortspill
Vi kjøpte is, og fant etter hvert ut at denne kaloribomba var perfekt for et brokean heart..


Fra et sted vi tok båt til..

Torsdag hadde vi møte på stranda :)
Det ble også mye spising ute på hverandres verandaer

Tapas ble prøvd. Var godt!

Og mye bading


Så måtte vi jo kjøpe en drink; San Fransico. Tror bar fyren syns det var litt morsomt at vi bestilte alkohol fri drink xD

4 kommentarer:

Unknown sa...

Kjempefine bilder, Merethe! :D Fikk veldig lyst å dra til Spania selv! Har jo vært på Tenerife 4 ganger, tror jeg vi drar dit igjen til høst ;)

Merethe sa...

Oii shit! Snakker om å ha vært mange ganger i Spania! Har bare vært på Gran Canaria en gang før jeg xD

Silje sa...

Spansk er bedre enn tysk vel?

Merethe sa...

Nei tysk er og forblir best det må jeg bare si ;P