lørdag 6. juni 2009

Avsluttningsfest


Det er med blandede følelser jeg nå sitter her foran pc'en min på rom nr 19 på HB3. Rommet er praktisk talt nesten tomt. Klokka er snart ti, og det er omtrent tomt av folk på skolen. Jeg er en av de få som er igjen og skal være her en natt til.
For det første må jeg si at det er super deilig å være ferdig med VG2. Det året her har vært tungt. Det har vært mye prøvelesing, spesielt til realfagsprøver, slitsom timeplan, og lite energi. Derfor er det deilig å tenke på at nå er jeg gjennom! På den andre siden er det utrolig trist å tenke på at tredje klasse ikke er her til neste år. Det samme med folk som reiser til USA og andre som ikke har kommet inn. Så nå sitter jeg og depper.
I tillegg til dette har jeg tusen tanker om neste år. Tenk da er jeg russ! Jeg klarer ikke helt å forestille lille meg selv som en stor og skummel russ. Jeg gleder meg veldig til å få gå 1 år med min gode bestevenn fra u.skolen Tina. Vi skal finne på så mye gøy! Samtidig er jeg redd for at jeg igjen kommer til å sitte altfor mye med lekser (og den siste eksamenstiden her har fått meg til å grue meg til eksamen). Jeg vurderer å være med i elevrådet til neste år også. Det var faktisk litt gøy å være med i år, men jeg har bestemt meg for å ikke være med i russestyret til neste år. Jeg vil heller være med i "arrangørkomiteen", eller redaksjonen. Andre ting jeg har lyst til å få gjort til neste år er å være med i lovsangsteam og spille trompet. Jeg har endelig fått begynt å ta det litt opp igjen, jeg har lyst til å spille masse drama, finne på masse morsomt på 3.klasse underholdningen, og virkelig ha det gøy som russ. I tillegg så blir det også 18-dagers peru tur på meg (men er litt nervøs for å måtte ta igjen skolearbeid, komme hjem til tentamener o.l.).
Jeg håper virkelig at neste år blir et sosialt år for meg. Jeg håper jeg har mer enn nok med energi. Jeg håper jeg får utfoldet meg både når det gjelder tro, musikk og drama. Og jeg håper jeg har nok energi til å delta i masse morsomme arrangementer på fritida og bli godt kjent med nye å gamle elever!
Men nå har min litt over 2mnd lange sommerferie begynt. Jeg skal på en liten Kiel tur, jobbe litt, og ikke minst - reise til JAPAN! :D
God sommer. Dere er herlige, og jeg er veldig glad i dere alle sammen!











Ingen kommentarer: