tirsdag 23. juni 2009

18 år


Her ser dere meg og mitt første lovlige glass med alkohol! Bildet er tatt akkurat på bursdagen min, søndag den 21 juni, hvor jeg var ute med familien og spiste. Du kan tro jeg var stolt når jeg viste fram leggen :P
Lørdagen feiret jeg bursdag med familien. Den ble feiret i huset til bestemor og bestefar siden det er litt større enn huset vårt. Under ser dere jeg som har pyntet en av bordene. Har jeg ikke vært flink til å brette servietter? :P
Det var en veldig koselig dag. Jeg fikk en del penger, mamma har skal dekke alle utgiftene til lappen, reisebok om Japan, skjørt, øredobber og noe andre reisegreier :)

Jeg skjærer i kaka mi :D
Og om noen timer begynner jeg på reisen til JAPAN! Ønsk meg lykke til ;) Kanskje oppdateres bloggen litt underveis.


Ingen kommentarer: