torsdag 4. juni 2009

Slutten av året


På bildet over ser dere utsikten min i går. Først var det et kort og brutalt tordenvær. Så tok jeg meg en titt ut av vinduet, og jeg ble møtt av et nydelig syn. Ikke nok med at det var en regnbuen "i hagen". Man kunne faktisk se hvor den "landa", men hele buen var klar og tydelig over hele himmelen. Og rett ved siden av denne svære flotte kunne man se antydningen til enda en. Det her kaller jeg bare nydelig. En nydelig del av Guds skjønne natur :)



Men så over på det ikke fullt så koselige. Det gikk plutselig opp for meg at det faktisk ikke er lenge igjen til vi slutter, og at jeg har hatt min siste geofag X og tro time :( De fagene kommer jeg til å savne til neste år. Det var nesten litt "slappe av fag". Men så klart aller værst blir det jo å reise fra alle sammen, spesielt de som ikke skal gå her til neste år.


Nå har jeg såvidt begynt med å pakke ned ting. Resultatet av hvordan rommet mitt ser ut ser du på bildet under. Rettelse: Det ser ikke ut. Jeg kommer meg knapt ut av rommet! Sånn har det sett ut siden i går kveld, så jeg får nesten ta i et skippertak.











Ingen kommentarer: