onsdag 17. juni 2009

Color Fantasy tur-retur Kiel med familie



Jeg har ferie! Derfor tenkte jeg at jeg kunne fortelle noe av det jeg foreløpig har gjort: nemlig vært på Kiel tur med familien! Det var veldig gøy. Jeg dro med mamma, stefar, eldre bror og eldre søster.

Vi tok Color Fantasy på torsdag og begynte på turen til Kiel. Torsdagen var broren min og jeg på dansekurs, og vi lærte cha-cha-cha. Det var veldig gøy faktisk. Så spite vi GOD bufè. Jeg har faktisk vært borti en del bufèer i mitt liv, men den her var garantert den beste. De hadde faktisk mye å vlege mellom til både barn og voksne og de hadde sjokolade foundant! Nam! på kvelden var vi på show. Det var ikke så bra. Siden det bare var 10 dager ti ljeg fyllte 18 så fikk jeg stefaren min til å spandere en drink på meg (vi trodde det var 18års grense, men var visst 20 :-/). Tror du ikke at ho kelner dama kom bort UNDER showet og spurte om leg. Det hadde jo ikke jeg, så da tok hun drinken min :-( Var ikke så mye igjen da.

På kvelden ble jeg med søstra mi på nattklub. Der var det også 20 års grense, men man måtte ikke vise leg i døra så da valgte jeg og verken kjøpe eller drikke alkohol slik at de ikke fikk noen grunn til å spørre. Der ble vi kjent med en "guttegjeng". Var 6 stk som jobba sammen i alderen 20-32. Var kule folk det.

Fredag var vi 4 timer i Kiel. Broren min hadde funnet et stort kjøpesenter ikke så langt unna som vi tok taxi til. Der kjøpte jeg og stefaren min 2 kjoler. Den ene var hvit og var til bursdagen min, den andre kosta bare 15 euro var svart og skikkelig kul! Når vi kom på båten igjen var både broren min, mamma, stefaren min og jeg på dansekurs. Denne gangen lærte vi jive. Gøy :)

Denne kvelden her var ikke så spennende. Det var ikke akkurat mange unge på båten, og diskoen var full av folk fra 30+ (og da mange over 40!). Jeg hadde akkurat gått ut av diskolokalet før det kom noen gamle gubber ut av heisen og ropte på meg. Det var 2 gamle tyske gubber på 40+. "Hei du, han der vil gjerne bli kjent med deg!". Det var en fyr som hadde sitti ved siden av oss under dagens show. De snakka engelsk til meg og tysk med hverandre. Så lurte de på om jeg ville ha en drink og sånn da. Jeg takka da så klart nei. Etter hvert gikk jeg over til tysk da. Hehe da lurte han ene på om jeg var fra Tyskland tihi :D Jeg skulle til å gå, men de bad meg om å komme tilbake igjen da - noe jeg av en merkelig grunn droppa. For noen ekle folk!

Men det var en kjempe koselig tur :)


Min bror og jeg danser jive, og jeg skal til og snu meg.

Siden det måtte vises leg. for å få drink, ble det en alkoholfri.
Om 4 dager er jeg 18 :D:D



1 kommentar:

Anette sa...

hvor er bildene av kjolene du kjøpte???