mandag 1. juni 2009

Ski, venner, Mamma Mia, spill og morro :D



Jeg har hatt en av de kosligste helgene hjemme på lenge :)


Torsdag 11.15 tok Hanna, Anette og jeg bussen fra Arendal til Oslo, og derifra tog til meg. Først handla vi litt godteri og mat, og tok en rask sightseeing i Ski før vi besøkte pappa. Her var vi i noen timer og de fikk hilse på både broren min, søsteren min og lille Mikael :) Kvelden ble brukt til å spille Settlers, spise good kebab pizza (fra Balkan ;) ) og se på Sound of Music.



Godt med kebabpizza!



Fredag var det SHOPPING! Vi tilbrakte det meste av dagen på praktfulle Ski Storsenter, og posene ble etter hvert mange. I alle fall for min del :P Etter det stakk vi til meg, spiste, spilte Settlers og tok så toget til Oslo. Her brukte vi litt tid på å finne folketeateret, men vi fant det. 21.00 begynte forestillingen vi hadde ventet på: Mamma Mia musikalen :D Den var utrolig bra (selv om ikke alle spilte likebra!). Favoritten min var skuespiller Paul Ottar Haga, som spilte "Arne Svart" fra Steinkjer (Bill Andereson fra filmen). Han var bare konge med trøndersk dialekt ;)


Settlers fra Catan - det nye yndlingsspillet

I Oslo ble vi henta, og også denne kvelden ble brukt til Settlers spilling. Vi måtte stå opp tidlig på lørdag, og kl 9 dro mine gode venner fra meg. "Hvis jeg ikke har sagt det før, gjentar jeg det gjerne": Det var en kjempe koselig helg :D




Hanna og jeg fant ut at vi skulle bytte klær, og teste hverandres stil ;) Hva synd du?












Ingen kommentarer: