tirsdag 8. desember 2009

Bestått!

Takk pappa, himmelske Far! Takk for alle som har bedt, og at det gikk bra i dag!
Takk!

HURRA!! I dag har Merethe endelig lov til å kjøre aleine! 9.20 i dag hadde jeg oppkjøring, og jeg BESTOD! Sykt deilig og slippe flere kjøretimer og å hele tiden få kommentarer på kjøringen! Men jeg klarer ikke helt å fatte det enda heller :) Om tre dager begynner ferien min, og da blir det kjøring for fullt! :D

Det som står igjen nå er tentamen i religion muntlig i morra, og tentamen i norsk muntlig på torsdag. Men når jeg har klart å bestå førerprøva, da skal jeg nok klare de også! Jeg er imponert over hvor mye jeg har klart å få til i år, tross en dårlig den tunge starten i høst. (R.I.P. Savner deg Monica. Kunne ønske jeg kunne få sendt gladmeldingen til deg også...).

Torsdag kveld er det julemiddag, som alltid er like kos. Da samles både elever og lærere i matsalen, mens alle lærermannfolka serverer. Ordenlig god julemiddag, og etterpå blir det underholdning av lærerne. De fortjener skryt for kreativitet! Jeg kommer til å savne julemiddagene her :(

Til ham har vi satt vårt håp, og han skal redde oss på ny. Og dere skal hjelpe ved å be for oss. Når mange ver, vil takken for Guds nådige hjelp og det han har gjort mot oss, stige opp fra manges munn.
- 2.Korinter 1,10-11

1 kommentar:

Jannicke sa...

Gratulerer!!!
Så gøy :D