tirsdag 22. desember 2009

I morgen reiser jeg til Gran Canaria. Det vil si at jeg bør begynne å pakke - NÅ! I tillegg så må jeg få åpnet pakkene. Men jeg må si at det er ikke så spennende å sitte i stua, praktisk talt alene, og åpne gaver to dager før man egentlig skal. Det er jo ikke noe vits i å ta dem med, og jeg har ikke tid til å gjøre det når jeg kommer tilbake igjen. Håper jeg får tid i dag.

Ellers har jeg laget meg ny blogg, men det bruker jeg bare til litt mere "formelle" skriverier. Nå har jeg akkurat skrevet om boka jeg har lest ut "Veronika vil dø" av Paulo Coelho: Trykk her for å lese.

1 kommentar:

Michelle sa...

Paulo cohelo er kjempe flink til å skrive! jeg anbefaler også; Isabel Allende og hvis du liker dikt : Pablo Neruda!:) disse spanskeforfatterne vet hvordan de skal skrive!:) god jul, Merethe! <3 Kos deg mye mye på GC! :) <3 Du får lov til å tenke på Norge når du vil! :)