søndag 13. desember 2009

Julemiddag og juleferie




Torsdag var det julemiddag på skolen. Alle elever og lærere samlet seg i møtesalen, spiste ribbe og medisterkaker og risgrøt til dessert. Etterpå var det lærer underholdning i møtesalen. Jeg blir alltid like imponert over de fantastiske og kreative lærerne vi har. De danser, synger, parodierer og er rett og slett konge! Deretter gikk vi og sang rundt juletreet før det var kaker i matsalen. Kjempe koselig kveld!

Litt lite søvn ble det så klart når julekort skulle skrives, gaver pakkes inn, pakke til hjemreise og et rom med bad som måtte vaskes og ryddes. Men det gikk :)

Fredag til lørdag var Iselin med meg hjem. Kjempekoselig :D I dag møtte vi Hanna i Oslo før jeg reiste hjem igjen og fikk meg min første kjøretur helt aleine! Da ble det å kjøpe kebab og reise fram og tilbake til Tina. Kjempe deilig :)
Lærerne parodierer "senkveld" -> Svinkveld, med vennen til kompisen til Thomas og Knut HARALD. I studio har de besøk av "treige menn"

Lærerne synger årlig sang :)

Ingen kommentarer: