tirsdag 15. desember 2009

Neste år?


Jeg har nå kommet inn på bibelskolen Fjellhaug i Oslo, og Fjelltun i Stavanger. Men i dag kom brevet jeg har ventet på: Jeg har kommet inn på Capernwray Hall Bible School i ENGLAND!

Men jeg vet ikke helt hvor jeg skal gå. Tror det blir England. Det er egentlig det jeg har hatt mest lyst til, men det går litt opp og ned. Ellers skal jeg søke på noen folkehøgskoler, GUS, og sikkert Hald bare for å søke.

Det er et utrolig vanskelig valg, men jeg har i alle fall begynt å tenke på hva jeg vil gjøre! Jeg har ikke hørt noe negativt om noen av skolene egentlig, så det gjør ikke ting akkurat lettere :P

Jeg får vel bare be, og håpe på at Gud leder meg :) Du kan få lov til å be du også ;)

Ferien har jeg foreløpig brukt til å kjøre masse bil! Nå "råner" jeg rundt i stebroren min sin Rover. Jeg har hatt besøk av Iselin, vært hos pappa og truffet lillebror, liggi hjemme en hel dag m ed pysj og lest, og i dag var Camilla og jeg og reklamerte for Borgen på u.skolen :)

3 kommentarer:

Bruker sa...

Grattis! :D

Btw, det derre safeword-tingen du har her, lager mange merkelige ord. Dagens ord: Humsfusi!

izzie sa...

Gratulerer med å komme inn på alle de skolene! Håper du finner ut av hva du vil gjøre :) Fine bilder fra Julemiddagen også, forresten! :)

Lykke til!
- Silje

Iselin sa...

Ja du vett jo ka eg syns du ska velga :D Fjelltun viss du hadde glømt de :) hehe..
Va foresten veldi kjekt å ver hos deg den helgå <3
Gla i deg <3