torsdag 22. desember 2011

Denne uka

Tirsdag var jeg med Deborah og Charlotte (versmoren min sin datter) til Cornwall til et national trust house called Lanhydrock. Hadde lunsj der med Deborah's tante, kusine og to barn :)




Onsdag dro jeg inn til byen og stod på kunstløp skøyter! På lørdag når jeg var med til Eden prosjekt og så på det synkromiserte teamet til Shelly, blei jeg kjent med et foreldrepar som fortalte meg om muligheten til å stå på skøyter på onsdager hvor det er en instruktør til stedet. Så jeg troppa opp og møtte han jeg hadde blitt kjent med, vi fikk tak i en nivå liste på kunstløp og gikk igjennom. Gøy :) Selv om jeg måtte låne et par blå skjøyter som ser ut som slalomsko!

I dag var jeg "alene" hjemme (Ben lå og sov), så jeg tok meg friheten til å prøve å lage risengrynsgrøt! (Jeg hater å lage mat hvis andre er hjemme siden jeg alltid lager et rot på kjøkkenet og er redd for at alt skal brenne seg). Så jeg fant fram pudding rice og min laktosefrie melk og satte i gang. Og det smakte faktisk veldig bra :D Så jeg spiste det og så på Jul i Blåfjell episoden for i dag :)





Nå har jeg akkurat vært på lovsangsøvelse til jeg skal spille 1. juledag (Christmas Day) sammen med resten av ungdommen som er hjemme på ferie. Gøy :) Vi har både trommer, bass, piano, fløyte, trompet og sangere :) Og det beste er at jeg nå merker at jeg har blitt flinkere til å spille :D :D Siden jeg allerede har spilt på to Gudstjenester denne uka blir dette min 6 øvelse trur jeg og jeg har nå mye bedre utholdenhet og kommer opp på de høye tonene :D

I kveld er det Becky's 18 års dag så vi er en stor gjeng av gamle og unge som skal ut å spise. Siden hun nå kan kjøpe alkohol skal vi ut i morra kveld ;-)

Ingen kommentarer: