søndag 11. desember 2011

Julekonsert!

Yngste datteren til pastoren min er 18 år og går på musikk og teologi college. Og på lørdag var jeg invitert med familien for å være med å se julekonserten der. Siden Nexus (det musikk college) ligger i byen Coventry tar det 4 timer å kjøre dit så vi dro fredag ettermiddag. Det var pastoren min, kona og eldste datteren. Vi sov på Premier Inn (hotell) for natten. Jeg hadde en digg dobbeltseng for meg selv. Ønsker meg hodeputer fra Premier Inn til jul. De var digg! Lørdag morra hadde jeg full english breakfast, så dro vi og så katedralen der som er ganske kjent og hadde en rundt tur i den. De hadde til og med et orgel fra Norge der med norsk tekst på *superglad*. Har noen bilder som jeg skal få lagt ut. 13.30 startet julekonserten og etterpå dro vi alle sammen ut for å spise før vi dro tilbake igjen og jeg var hjemme 22.45. Kjempe koselig tur!! Jeg er så sykt heldig som får være en del av denne kirken!














Pastoren har forresten oppdatert kirkens hjemmeside og forandret infoen om meg. Les det her: http://www.plymstock.org.uk/index.php/youthwork

Ingen kommentarer: