lørdag 3. desember 2011

Oppdatering

En stund siden sist nå! Jeg hadde mamma og Ivar på besøk fra 18-23 November. Det var kjempe koselig! Jeg fikk masse nytt :D Og vi hadde en koselig tid sammen. Vi var blant annet i "Eden Project".  Det er et veldedighetsprosjekt i Cornwall som vil gjøre folk mer bevist og oppmuntre til å leve mer i pakt med naturen. "Boblene" du ser under her har klima fra "Mediterranean" og regnskogen hvor de har masse forskjellige planter derifra. Kult sted. De serverer god organisk mat, og i disse tider er det også mulig å stå på skøyter der.


 Her er et juletre laget av plastikk poser.
 Inne fra regnskogen..

 Monster laget av alt som vi kaster: vaskemaskin, pc'er etc etc


Ellers var jeg på SWYM retreat med Tema "Holy Spirit" fra mandag til tirsdag. Det var spennende :) Snart skal jeg snart på lunsj hos Ruth (pastorens datter på 21 som gifta seg i sommer) sammen med to andre på min alder fra kirken. I kveld er det ungdomsarrangement i byen igjen "the Net".

Så må jeg prøve å få gjort litt mer på innleveringene mine snart gitt hehe :P

Ingen kommentarer: