fredag 18. november 2011

God Jul!

Se se se!!!

I dag møtte jeg mamma og Ivar på togstasjonen! Utrolig koselig å ha dem på besøk i Plymouth!! Møtte dem 15.20 på stasjonen, dro til bed and breakfast med bagasjen og så hadde vi "lunsj" i cafén som var veldig koselig! Så de fikk møtte mentoren min Kate, og foreldrene hennes. Jeg viste dem rundt i kirken, og så gikk vi ned til "the broadway". Hovedgata i Plymstock hvor vi kjøpte litt dill dall. Deretter stakk vi tilbake til hvor de bor og mamma tok ut alt de hadde med til meg. WOW!! Jeg ble helt overraska! Dette var jo reine julaften!
- Vinterkåpa mi (merka nå hvor deilig det var å få på seg den!)
- Vintersko
- Kosedressen min :D (takk Gud for "vakum bags" hehe)
- Penkjole til jul/nyttår
- Pensko
- Masse norsk melkesjokolade (noen blir julepresanger ;-) )
- Julegrismarsipan! (Når jeg fant ut at de ikke selger det her MÅTTE de jo ta det med!)
- Pepperkaker
- Jul i blåfjell
- Jul på månetoppen
- The Julekalender
- Harry Potter 1 på tysk
- Rex (har planer om å forbedre tysken min før vi drar på misjonstur dit i juni)
- iPod høytalerne mine
- Flax lodd julekalender!
- Brukermanualen til kameraet mitt så jeg forbedre ferdighetene mine ;-)
og ikke minst JULEGAVER :D (akkurat som om alt det over ikke var godt nok!) EXCITING :D

I kveld spiste vi middag med vertsfaren og vertsbroren min. Veldig koselig! (Vertsmoren min hadde lang dag på jobben siden hun er sykepleier og kom ikke hjem før de hadde dratt).

I am so blessed! Thank you God! :D