fredag 18. november 2011

Plymstock Secondary School!

17. November

I dag hadde jeg en kjempefin dag på skolen i avdelingen med "learning support"! Var kun andre gangen jeg har vært der, men fikk hjulpet noen gutter med å lage notater til stilen de må skrive. I følge læreren gjorde de mer denne timen enn de har gjort de siste tre ukene, noe som er positivt. Etter det fikk jeg faktisk lov til å snakke med ei jente i to timer om alt og ingenting! Vi satt foran pc så vi google og så på det meste, deretter kom to andre av de som jeg fikk muligheten til å bli kjent med. Pluss at jeg fikk møtt en fra ungsomsklubben. Kjempe bra og se at jeg faktisk begynner å bygge opp noen gode forhold og ikke minst møte folk fra klubben i andre miljøer også! Utrolig bra dag! Men utrolig rart og bli kalt "Miss" hele tida  - det samme med å kalle alle lærerne det. Var sykt rart når jeg fikk spørsmålet: "Miss, can I go to the bathroom, please?" "Øhhhh, sure!". Spesielt når ei av de sa jeg så ut til å være 16-17. Meen det gjør vel så at de relaterer lettere til meg. Og så lenge de respekterer meg også er det jo alt bare velstand! :)

Vellykket og bra dag!

Hilsen "Miss Thauland" haha

Ingen kommentarer: