tirsdag 8. november 2011

Tenn lys..

Dette lyset kjøpte jeg før i dag og brenner nå på pulten min for søsteren min Monica som skulle ha fyllt 31 år i dag.
Takk Gud for Kate som gir gir meg varme klemmer når jeg trenger det, ber for meg, passer på at jeg får i meg nok mat og sover godt.
Takk for folk i kirken og en pastor som bryr seg og gledelig gir bort klemmer :)
Takk Gud, for at du plasserte meg i denne kirken.

Jeg ble minnet om denne sangen av Rudi Myntevik når jeg tente lyset i stad:


Jesus, du er verdens lys
og lyset det er sterkere enn mørket
Jesus, du er virkelig og sannheten er sterkere enn løgnen

Jesus det er bare du som redder
oss i fra fortvilelse og angst
Midt i motgang og i trengsel
Kommer du med liv
Kommer du med liv

Jesus, du er kjærlighet
og kjærligheten overvinner hatet
Jesus, du er verdens håp
og håpet, det er sterkere enn døden

Ingen kommentarer: