mandag 7. november 2011

6. November - day at the beach

 I går ble jeg invitert med til stranden sammen med mentoren min, Kate, sin familie etter kirken. Var en utrolig fin dag (som dere kan se på bildene). Jeg tok hundrevis av bilder - er er et fåtall av dem bare for å vise hvor pent det er her! Kjempe koselig dag :)



 Kate og jeg :)
Jeg vil bare understreke at jeg kunne ikke fått en bedre mentor. Hun er fantastisk :) Ber meg med på aktiviteter, vi diskuterer ungdomsarbeidet sammen. Hun stiller meg spørsmål så jeg ser ting fra et annet perspektiv, hjelper meg med idéer, ressurser, ber for og med meg. Og ikke minst utrolig gode klemmer ;-) Ja og god humor! De får meg til å si de rareste ting på norsk. Har en artig film på mobilen fra bilturen hjem hvor de prøver å se smule på norsk og de får det til å høre svensk og litt andre ord som jeg ikke vil nevne hehe.



En smule misunnelig på den personen som er ute og rir på stranden..


Kate sin familie :)


Kjempe kjempe koselig dag :)

Ingen kommentarer: